Thursday, August 13, 2009

m.a.n.e.m.o.o.d.k.e.j.e.a.k.u

che che? jg kusus kt jb....adli? meeting kt cyber jaya...k.shikin? still demam selseme,sambung mc...haiza? kusus tatatertib kt panpac...k.ct? pon kt panpac...tinggal sape? misu n paie...so quiet like a library...huhuh....

nak buat pasal la..update fail meje...PON BOSAN!!!...pasal ape lg yg best ek?..hmh...tunggu supplier...ye...hr ni 130809...okeh...


"wanita chantek tak penah single, tp kalau wanita itu single, hanye org yg betuah shj tahu wanita itu sedang single, kerana ramai yg tak pecaya wanita chantek akan single"
-stella ambience-

p/s: hey! bole pakai ke? comment plzzzz...

4 comments:

cheche said...

alahai..cian achikpaie duk sorg2.. kira sorg la wlupun ada misu tu.. nak mood keje erk? next week la br dtg mood tu balik. next week mesti best sbb byk discussion..kan kan kan

Anonymous said...

huhuhur...macam bes jer last quote tur..jap2 thinkin of..tapi setuju lar agree-agree...ada fakta di situ..

cumer nak tambah perisa sket...urm wanita chantek bukan sahaja memeliahar kechnatekan luar dan dalam, bersih luar dan dalam, bersih hati dan bersih senyum..tapi wanita chantek mesti sentiasa enjoy dan tidak perlu raser terganggu dgn 'kesinglen' tanpa raser error huhur..

so, wanita chantek kat luar saner ..aper g let's enjoy..

huhhuhur :P

didi said...

hai faei,

:)

aku bukan nak kata aku cantik, tapi bila aku single pun, org assume aku dah ada boyfriend. so macam 'off limits'.

tak pun, memang diorang tak minat kat aku pun. hahaha.

| faie | said...

hahah...
ade geng...
kadang2 sanggup mengaku dah ade...
malas nk geram

th point is,
lelaki skang tak gagah..
tak berani

pd aku la..

ahakz